donderdag 19 mei 2011

Dag 19 19 mei
89 km totaal: 1661,5 km
Logroño - Belorado
St Jacob doet te hard zijn best voor ons. Toen we vanmorgen Logroño verlieten ging het nog, maar tegen de middag en erna heeft de zon heel erg z'n best gedaan. Tel daar nog de vele klimmetjes en klimmen bij en je weet dat het een zware dag was. Daardoor hadden we minder oog voor de omgeving.

De kip en de haan waren klaar, maar de ezel wou niet


In Santo Domingo de la Calzada hebben we een stempel gehaald. De kip en de haan hebben we met rust gelaten. Sinds gisteren zijn we in de Rioja maar de wijn laten we aan degenen die hem wel lusten. Na de middag reden we de provincie Burgos binnen en daar was het ook warm em hadden ze even steile heuveltjes. Als toemaatje kregen we net voor Belorado, oms eindpunt van de dag, nog een omleiding van een paar kilometers gratis erbij.
In de albergue kun je een avondmaal en ook ontbijt bestellen en dat hebben we dan ook gedaan. Alleen de lunch voor morgen moeten we nog gaan zoeken.

Deze wijn hebben we aan de vrouwen van de tafel naast ons gegeven en dat heeft grote gevolgen gehad


Tot slot nog iets over het pelgrim zijn of worden. Men zegt dat men het onderweg wordt. waarschijnlijk ben ik dan de uitzondering op die regel. Volgens mij was ik het al van toen ik in Lloret de Mar Tomas Sanchez ontmoette. Die man heeft mij besmet met het camino-virus. Het doet echter geen pijn en ik heb het ook niet zo erg. Het thuisfront wil ik trouwens niet vergeten. ook daar heb ik verantwoordelijkheden. Het is trouwens danzij hen dat ik dit kan en mag doen.

Voor mijn schat

Van hieruit dus een digitaal boeketje aan m'n vrouwtje en aan mijn schoonbroer: bedankt dat ik mijn zus zolang mag lenen.
Hasta luego!!
Paul & Liliane

Geen opmerkingen:

Een reactie posten