woensdag 11 mei 2011

11-05-2011 (Mieke)

nieuw smsje van vandaag:

Zeer zware dag achter de rug. Niet zozeer om de 92 km,maar wegens de warmte en de heuvels. Morgen gaan we het een stuk minder doen. Toch hebben we vandaag de kaap van de 1000 km genomen.
groetjes
Paul en Liliane


Later toegevoegd:

Dag 11
11 mei
93,2 km totaal: 1012
Charroux – Ronsenac
De air-naturelle waar we naar op zoek waren bestond niet meer. Als je boekjes van 4 jaar oud bij hebt kan dat gebeuren. We hadden het gevraagd aan Claudinne, een privé persoon die ongeveer woonde waar we oorspronkelijk wilden kamperen. Zij stelde voor om onze tent bij haar in de tuin te zetten. Naast haar zwembad had ze een douche en WC en die mochten we gebruiken. Eten had ze niet maar de kersen waren rijp en die mochten we plukken. Ongeveer een uur later melde ze dat ze toch iets had gevonden om ons te voeden. Ze had voor ons pasta met kakelverse eieren gemaakt en als nagerecht aardbeien. Wij waren die dag aan het einde van ons Latijn en ik denk nu dat ik toen zelfs een kleine zonneslag had. Achteraf heb ik gemerkt dat ik die dag maar 1 foto heb gemaakt.

Een foto voor de verzameling schelpen en pijlen en wegwijzers

Ik heb meer dan 12 uur platgelegen en ben Claudinne zeer dankbaar. Zij is de tweede engel van onze camino.
De volgende morgen was ik terug beter en heb toen dit verslagje geschreven net na het ontbijt waar Claudinne ook voor gezorgd had. Het had ’s nachts wel geregend en geonweerd en toen we terug vertrokken regende het nog een beetje. We vroegen ons af of we voor de eerste maal onze regenkledij aan moesten.
Hasta luego!!
Paul & Liliane

Geen opmerkingen:

Een reactie posten