dinsdag 10 mei 2011

Beste mensen

Mieke hier. Papa heeft mij vandaag gebeld en gevraagd of ik mee dagelijks zijn blog kan beheren omdat hij moeite heeft met wifi te vinden. Dus als hij geen wifi vindt zal hij mij dagelijks een smsje sturen en zal ik dit hier op plaatsen. Dan is het natuurlijk wel een beetje beknopter, maar dan blijven jullie toch een beetje op de hoogte. Als hij zelf de kans krijgt zal hij er zeker zelf iets opzetten.
Hij stuurde hetvolgende sms:

Dag 10
10 mei
97 km totaal: 918,8 km
Châtellerault - Charroux
Vandaag (10 mei) 97km gefietst in prachtig weer. Van Chatellerault naar Charroux, 30 km voorbij Poitiers. Alles gaat nog altijd verbazend goed.
Groetjes van Paul en Liliane.


mieke
i.o.v. de papa

Later toegevoegd:
Tamelijk vlakke en dus niet zo moeilijke rit vandaag. De eerste camping was echt basic maar het winkeltje in het dorp even verderop bleek gesloten te zijn. Omdat wij niet graag in de verkeerde richting, en dus terug, rijden besloten we om verder te rijden.

Laatste glimp van onze buren Joop & Wim in Poitiers

Bij aankomst in Santiago zou blijken dat we daardoor Joop & Wim niet meer zouden zien onderweg.

Vakwerk, niet?


In Charroux had de gemeente een huis voorzien voor pelgrims. Voor €7 p.p. zat je in een prachtig huis met meer dan genoeg voorzieningen.

Echte Nederlandse pelgrim

Samen met Koen.nl, Nederlander Chris en nog twee Nederlanders, Piet en A(a)d, hebben we ons daar geinstalleerd en zijn daarna in het centrum een menu van de dag gaan zoeken.

Als ik ooit eens 5 minuten tijd heb...


Na het maal zijn we blijven zitten en hebben gezellig zitten kletsen met onze medepelgrims. Daardoor had ik niet zo veel tijd meer voor een verslagje en is het een SMSje geworden.
Hasta luego!!
Paul & Liliane

Geen opmerkingen:

Een reactie posten